Témakör: Általános információk

Így vásárolhatsz

A BioWell webshopban való vásárlás egyszerű!
Pár kattintás után Tiéd lehet a kiszemelt termék.

A webshopban szabadon böngészhetsz regisztráció és korlátozás nélkül, de megrendelés érvényesítéséhez regisztráció szükséges. A regisztráció díjtalan és alig egy perc alatt végezhetsz is vele.

Ha még nem vásároltál Nálunk, akkor most az első vásárlásodhoz 1000.-Ft-tal hozzájárulunk!
A részletekért kattints ide: Beszállunk a konyhapénzbe!

Regisztráció

A regisztrációt a „Regisztráció” menüpont alatt intézheted. Itt add meg a kért adatokat, nevedet, címedet, szállítási, számlázási információkat. A regisztrációkor megadott információkat rendelésnél már nem kell újra begépelni, így a rendelési folyamat egyszerű és gördülékeny lesz.

A regisztráció során megadott adatokat felhasználóneveddel és a jelszavaddal belépve bármikor ellenőrizni és módosítani tudod az „Adatmódosítás" gombra kattintva. A regisztrációról és az adatmódosításról rendszerünk emailben tájékoztatót küld regisztrált emailcímedre.

A vásárlás előtt, az oldal tetején található mezőkbe beírva a felhasználóneved és a jelszavad, majd a „belépek” gombra kattintva be tudsz jelentkezni. Elfelejtett jelszó esetén az „Elfelejtett jelszó?” gombra kattintva és a regisztrációkor megadott felhasználónév beírásával kérhetsz jelszóemlékeztető, melyet a rendszer a regisztrált e-mail címre küld.

A rendelés

Figyelem! 
Oldalunk még nem mobiloptimalizált, így rendelésedet csak asztali számítógépről tudod elküldeni nekünk! Az új weboldal elkészüléséig szíves türelmedet kérjük!

Regisztráció és/vagy az oldalra belépés után a megvásárolni kívánt termékeket egyszerűen kosárba helyezheted.

A kosár tartalmát az „a kosárhoz!” gombra kattintva bármikor megtekintheted. A termékek kosárba helyezése után a vásárlás befejezése előtt a rendszer lehetőséget ad a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámának ellenőrzésére. A „KIVESZEM” gombra kattintva törölhető a termék a kosárból. A mennyiség módosítása esetén a darabszám átírása után a „MÓDOSÍTOM” gomb megnyomása is szükséges, mert a rendszer csak így számolja át a módosított darabszám utáni vételár összegét.

Ha rendelkezel kedvezményre jogosító kuponnal: a kódját be kell írni a kedvezménykupon helyére, majd a „BEÍRTAM, MEHET!” gomb megnyomásával érvényesítheted a kedvezményed.

Fizetési mód kiválasztása után akár már rendelhetsz is, de előtte tekintsd át regisztrációkor megadott adataidat. Ha valamilyen információ időközben megváltozott, egyszerűen írd át és nyomd meg a "RÖGZÍTEM" gombot. Az adatváltozásról rendszerünk külön emlékeztető emailt küld.

Az adatok megadását követően a "MEGRENDELÉS" gombbal elküldheted megrendelésedet. A megrendelés elküldését követően emailben visszaigazolást kapsz.

A beérkezett megrendelést e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! A megrendelt termékek kizárólag az e-mail visszaigazolást követően kerülnek kiszállításra, így ennek hiányában a kiszállítás elmaradásáért, illetve késedelméért sajnos nem vállalhatunk felelősséget. Ilyen esetben kérjük a Kapcsolat menüpontban megadott elektronikus levelezési címen érdeklődj.

A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Webshop Ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címén teheted meg. A megrendelés visszavonása csak a postázás, illetve a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.

Kézhezvétel

Lehetőséget biztosítunk a megrendelt termékek telephelyünkön való átvételére. Ez esetben telefonos egyeztetés szükséges, hogy időre el tudjuk készíteni a csomagod.

A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheted: https://www.dpd.com/hu A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a csomagküldő szolgálatnál lehet érdeklődni, egyeztetni. Az ügyfélszolgálat a (+36 1 501 6200-as telefonszámon érhető el munkanapokon 8-18 óra között. A csomag átvételekor ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetess fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem BioWell Natura Kft. nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük.

Szállítási költségek

1 - 2999 Ft között: 1290 Ft
3000 - 7999 Ft között: 990 Ft
8000 - 9999 Ft között: 690 Ft
10000 Ft felett ingyenes

Utánvét fizetési mód választása esetén 350.-Ft utánvét díj is felszámolásra kerül!

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgáld meg, az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Ha még nem vásároltál Nálunk, akkor most az első vásárlásodhoz 1000.-Ft-tal hozzájárulunk!
A részletekért kattints ide: Beszállunk a konyhapénzbe!

Megosztás a Facebook-on

Ha van kérdésed vagy véleményed, ne tartsd vissza magad!

Csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá.
Nem vagy bejelentkezve!

Üzenet:


2017-05-06, 11:01 Anre:

Lágy mágneses golyókat szeretnék rendelni, lehet, hogy béna vagyok, de nem találom hogyan rendelhetnék.
Találtam sok mindent, ami érdekes lehet, de engem most csak ezek a mágneses mosógolyók érdekelnek. Használtam már, elégedett voltam vele. Van annak 25 éve is, hogy egy szellemi vetélkedőn nyertem Esztergomban.
Sajnos egy szereléskor benne felejtettem a gépben és anélkül kaptam vissza.
Kellene mosogató és mosógépbe is, sőt érdekelne vízcsapra ráhúzható is.

Kérem segítsenek! Üdvözlettel Süttő Ferencné

KOMMENT: 2017-05-06, 11:10 Anikó mondja:

Kedves Anre!

A lágy mágneses golyót itt találod, http://biowellnatura.hu/p/okomag.html
Vegyszermentes háztartás termékcsoporton belül az Öko háztartás menüpont

Beteszed a Kosárba, annyit amennyit kérsz belőle, majd a Kosár oldalon - balra a zöld sávban van, ahol bejelentkeztél - láthatod a rendelésed, kiválaszthatod a fizetési módot és megrendelheted!

Ha további segítségre van szükséged, hívd a 70/55-421-55-ös telefonszámot!

BioWell - Anikó

2016-09-03, 22:34 szalkai:

Üdvözlöm!

Érdeklődni szeretnék, hogy a BioWell webáruházban megrendelt termékeket van lehetőség Miskolcon a Kft székhelyén átvenni?


üdvözlettel:
Szalkai Z. József

KOMMENT: 2016-09-05, 18:53 Anikó mondja:

Kedves Szalkai Z. József!

Természetesen be lehet jönni a megrendelt termékekért az irodánkba, de ehhez a webshopon keresztül kell leadni a rendelést és a fizetési opcióknál a Személyes átvételt kell választani.

BioWell - Anikó

2016-07-14, 16:48 kerika:

Tisztelt BioWell!

Az "Így vásárolhatsz" menüpont alatt van egy ilyen mondat is: "Fizetési mód kiválasztása után akár már rendelhetsz is, ..."

Szeretném megkérdezni, hogy a bankkártyás fizetési módon túl, van-e más lehetőség a fizetésre? -és ha igen, akkor mik azok?
Bankkártya kérdésben béna vagyok, sőt gépen azt félek használni is. (Nem ok nélkül, mert már volt részem meglepetésben...)

Válaszukat előre is köszönöm.

Tisztelettel Kormos Lászlóné (kerika)

KOMMENT: 2016-07-14, 16:54 Anikó mondja:

Kedves kerika!

A vásárláshoz először regisztrálni kell a webshopban, majd belépni az oldalra a megadott adatokkal, bepakolni a Kosárba a kiszemelt termékeket. A Kosár gombra kattintással tudod ellenőrizni annak tartalmát, majd itt tudod kiválasztani a Fizetési módok közül az UTÁNVÉT-et, így csak a csomag átvételekor kell fizetni a futárnak. :-)

Kellemes vásárlást kívánok!
BioWell - Anikó

2016-03-01, 14:29 nagyma:

Kedves Anikó!

Figyelmükbe ajánlom a Pick Pack Pont szállítási szolgáltatást, amely lehetővé teszi, hogy ne kelljen a futárra vagy a postásra várni, és igen kedvezőek az anyagi feltételek.
Üdvözlettel
Nagy Mariann

KOMMENT: 2016-03-01, 14:34 Anikó mondja:

Kedves Mariann!

Fontolóra vesszük az ötletet, az új honlapunk előkészületei folynak, így amíg a régi működik, ezen addig már nem kívánunk változtatni.
Egyébként van aki kifejezetten szereti ha házhoz kapja a csomagját, hiszen nem kell cipelnie... vannak 10-20 kg-os csomagok is! :-)
Sőt olyan is van, aki eljöhetne érte, de inkább kifizeti a szállítást és várja a futárt!
Nem vagyunk egyformák... nem kellemes a futárra várni, de az, hogy nem kell cipelni, az már annál inkább! :-)

További kellemes napot!
BioWell - Anikó

2015-05-02, 23:02 Balárdi Klára:

Kedves Anikó!

Szeretném kérdezni, hogy a vásárlás /nézelődés, válogatás/ közben miért tűnnek el dolgok a kosárból? Van valami időkorlát ?


KOMMENT: 2015-05-04, 08:06 Anikó mondja:

Kedves Klára!

Igen, rendszerünkben van időkorlát.
Tapasztalataink szerint 1 óra időtartam elegendő szokott lenni a vásárlói döntéshez, így az 1 órát kosárban töltött, de nem megvásárolt termékek visszakerülnek a készletünkbe, hogy mások számára is elérhetővé váljanak.

BioWell - Anikó

2015-04-08, 17:13 filip67:

2 db 250g-os étkezési zselatint rendelnénk.
-elküldhetik-e a címemre- Szlovéniába ?
-ha ez nem lehetséges, elküldhetik a Rédicsi postára (Zala megye) ?
Köszönöm

KOMMENT: 2015-04-08, 17:31 Anikó mondja:

Kedves filip67!

Csak Magyarország területén szállítunk meghatározott névre és címre.
Ha a rédicsi postán névre kéred a küldeményt, aki átveszi és kifizeti a csomagot, akkor várjuk a rendelést!

A Kosár oldalon az Üzenet mezőben kérjük feltüntetni az átvevő nevét, címét és telefonszámát/ elérhetőségét!

Üdvözlettel:
BioWell - Anikó

2015-01-28, 18:52 Boga:

Szeretnék rendelni a schlank wasserből, de nem látok se árat se kosárba tevést az oldalán.

KOMMENT: 2015-01-29, 07:48 Anikó mondja:

Kedves Boga!

A Schlank wassert nem lehet megvásárolni, azt a leírtak alapján mindenki otthon elkészítheti!

Üdvözlettel:
BioWell - Anikó

2014-02-13, 11:13 imre724:

Tisztelt Biowell !!

Múlt héten csütörtökön rendeltem személyes átvétellel.Még nem keresett telefonon.Vajon meddig kell várnom??
Tisztelettel Pácza Imre

Miskolc 2014.02.13-án.


KOMMENT: 2014-02-13, 11:20 Anikó mondja:

Kedves Imre!

A leadott rendelésből egy termékünk elfogyott, amit sikeresen pótoltunk, így a csomag átvehető a mai napon 13-15 óra között illetve holnapi naptól munkanapokon 12-15 óra közötti időben.

Megértését köszönjük!
BioWell - Anikó

2014-01-29, 13:47 toncsika:

"kiegészítő rendelés"..bocsánat, de egyáltalán nem feltűnően olvasható a 6000.-Ft-os értékhatár....Úgyhogy ha a két mai rendelést össze lehetne rakni?! Köszönettel: Soós Zita

2014-01-25, 23:15 Olica:

Kérdésem: ha allergiás vagyok az ezüstre,fogyaszthatom-e az ezüst kolloidot?
Válaszodat előre is köszönöm!
Üdv.: Szabó Antalné

KOMMENT: 2014-01-26, 10:03 BioWell mondja:

Kedves Olica!

Nekem pl fémallergiám van, de az ezüstre és az aranyra nem vagyok érzékeny. :-) Ezt abból tapasztaltam, hogy bármilyen bizsu vagy fém pl övcsatt ért a bőrömhöz, az azonnal viszketni kezdett , majd felhólyagosodott, kisebesedett.
Viszont allergia és allergia között is lehet különbség, nem vagyunk egyformák.
Ha Te megbizonyosodtál arról, hogy kifejezetten az ezüstre allergiás vagy, akkor nem ajánlom Neked annak szedését.

Segítő szándékkal:
BioWell - Anikó

2013-12-02, 10:51 arianyo:

Üdvözletem!

Az iránt érdeklődöm,hogy bankkártyával lehet e fizetni,vagy csak kp-vel a futárnál.
Köszönöm

Borsos Ari

KOMMENT: 2013-12-02, 11:05 BioWell mondja:

Kedves arianyo!

Természetesen lehet fizetni bankkártyával, miután betetted a kívánt termékeket a kosárba, a Kosár oldalra lépve, az oldalra való bejelentkezés után választhatod ezt a fizetési opciót!

Kellemes olvasgatást és vásárlást kívánok!
BioWell - Anikó

KOMMENT: 2013-12-02, 11:29 arianyo mondja:

Köszönöm!

2013-10-23, 17:11 adamka timea:

jo napot kivanok. azt szeretnem megkerdezni, hogy szlovakiabol is lehet e rendelni? erdekelne par dolog. udvozlettel adamka timea

KOMMENT: 2013-10-23, 17:39 BioWell mondja:

Kedves Timea!

Egyelőre csak Magyarország területén szállítunk, de ha több igény jelentkezik külföldről, - nem Te vagy az első - akkor ezen változtatni fogunk! Mivel regisztráltál a webshopban, így hírlevélben fogsz értesülni a külföldi nyitásunkról. Örülünk, hogy országhatárainkon túl is sokan látogatjátok az oldalunkat! :-)
Köszönjük a bizalmadat és az érdeklődésedet!

BioWell - Anikó

2013-08-29, 20:40 vandafanni:

azt szeretném megkérdezni, hogy személyes átvétel a miskolci cím? Budapesten nincs telephelyük? Üdvözlettel Tóth Istvánné

KOMMENT: 2013-08-29, 20:51 BioWell mondja:

Kedves vandafanni!

Igen, Miskolcon vagyunk, ezért a személyes átvétel csak itt lehetséges!

Üdvözlettel:
BioWell - Anikó

2013-08-23, 20:32 sovi:

Szia!
Szeretnék tanácsot kérni. Zsíros pattanásos,miteszeres a bőröm.
Egy betegség során szteroidokkal kezeltek és azóta küzdök ezzel a problémával. A fiam 18 éves szintén ilyen a bőre,ami borotválkozás után hatványozódik. Tudnál ajánlani valami "csodaszert"?
Üdv:Erzsébet!

KOMMENT: 2013-08-23, 20:46 BioWell mondja:

Kedves Erzsébet!

Két terméket tudok Neked ajánlani kipróbálásra. Az egyik a sószappan, amelyet a natúr szappanok között találsz. A másik termék is hamarosan felkerül az oldalra az étrendkiegészítők közé, ez az ezüstkolloid. az ezüstkolloid fogyasztását ajánlom belsőleg és külsőleg is alkalmazni.
Mindkettő szárító, fertőtlenítő, faggyútermelést szabályozó hatású. Alkalmazását a leírásokban találod.

Segítő szándékkal:
BioWell - Anikó