Témakör: 30 NAPOS KIHÍVÁS

19. nap

Tudjuk, hogy a stresszel ma már együtt kell élnünk, mert szinte elkerülhetetlen. De akkor hogyan birkózzunk meg vele?

Azzal, hogy részt veszel - kitartó vagy és eljutottál a 19. napig és a 160 guggolásig - a 30 napos kihívásban, már bizonyságot tettél arra, hogy van akareterőd, melyhez szívből gratulálok! Hogy miért? Hidd el, sokan nem jutottak el idáig, viszont Te itt vagy! Köszönöm Neked!

Mai témánk a szinte mindenkit érintő stressz, mellyel megbirkózni nem egyszerű feladat!

Ismerek olyan hölgyeket, akik sokkal többet esznek akkor, ha valami stresszes dolog éri őket. Szinte falási rohamok törnek rájuk és persze főként a szénhidrát és az édesség iránti vágyuk nő a sokszorosára.
Vannak akiknek viszont pont ilyen helyzetben egy falat sem megy le a torkukon, vagyis ők semmit sem képesek ilyenkor enni. Persze egyik sem jó és mindkettő ellen van egy módszer, mellyel ugyan nem kerülhető el maga a stressz - mert az jön, ha kell ha nem- , de könnyedén kezelhető. Ez a módszer a meditáció és a relaxáció.

Mi a meditáció és hogyan kell végezni?

A meditáció arról szól, hogy tudd és érezd, mi folyik benned, hogy néha olyasmivel is szembe kell nézned, amivel nem szívesen szeretnél, de mindez csak a szellemi növekedésedet segíti.
A meditáció remek módszere a stressz legyőzésének. Nyugodtságot fogsz tapasztalni, megnövekedett tudatosságot, mentális összeszedettséget, tisztánlátást, és békességérzetet, ha rendszeresen meditálsz.

A tapasztalatok szerint a következő testi hatásait észlelheted majd a meditációnak:

- Alacsonyabb vérnyomás
- Alacsonyabb pulzusszám
- Megnövekedett anyagcsereszint


Ülj le kényelmesen, a gerincedet egyenesen és függőlegesen tartsd. Akár egy kényelmes székben is ülhetsz.
Koncentrálj egy valamire addig, amíg a véletlenszerűen „beugró” gondolatok le nem csillapodnak a fejedben.
Az irányított vizualizáció segít meditatív állapotba kerülni.
Általában az emberek napi 20-60 percet szoktak meditálni, de 15-20 perc is sokkal több a semminél és kizárólag a TE javadat szolgálja.

Néhány gondolat a relaxációról:

A relaxáció a meditáció jó hatása. Relaxálhatsz másképpen is, forró fürdőben, vagy sportolás közben. De a relaxációhoz tudatos gondolkodás kell, a meditáció segítségével pedig ide fogsz eljutni. A meditációnak gyakran eredménye egy olyan mély relaxációs állapot, ami hétköznapi lazító technikákkal nem érhető el.

Egy lazító fürdőhöz készíts magadnak >>> LEVENDULÁS FÜRDŐSÓT!!!

Minden napra egy tipp, jó tanács, hogy jól nézz ki a fürdőruhádban! Javaslom, nézd meg az előző és a következő bejegyzést is!

2014. május 16.
BioWell - Anikó

Megosztás a Facebook-on

Ha van kérdésed vagy véleményed, ne tartsd vissza magad!

Csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá.
Nem vagy bejelentkezve!

Üzenet: