Témakör: 30 NAPOS KIHÍVÁS

13. nap

Ma ugyan munkanap van, viszont ennek ellenére sem hagyhatjuk ki a mai adag guggolást!

Akik velem kezdték a guggolást, azoknak üzenem, hogy lassan a program feléhez érünk... bírjátok még? Izomláz? Van még?
A tegnapi pihenőnap után ma +20 guggolással emeltük a tétet!

Emlékeztek amikor elkezdtük a programot, hányan jeleztétek, hogy nem bírtok az első 50 guggolás után leülni vagy lemenni a lépcsőn! Volt aki azt írta nekem, hogy pinokió üzemmódban közlekedik.
Velem is ugyanez történt tavaly... de most 20-as szakaszokkal minden nehézség nélkül ment a 130 guggolás. Izomlázat nem érzek, csak egy kis feszülést a combomban és a ... fenekemben is, mert igyekeztem minél mélyebbre guggolni, ha már ilyen könnyen megy!

Hajrá lányok, csak ügyesen!

Tippek lúgosító fogyáshoz... hogy jól nézz ki a fürdőruhádban

10. Mozogj rendszeresen!

Ha nem is akarod lefutni a félmaratont, és az edzőterem sem a Te világod, akkor is van lehetőséged a minden napi mozgásra.
Például, ha nem laksz messze a munkahelyedtől, menj gyalog!
Ha nincs messze a bolt, ahová vásárolni jársz, menj gyalog!
Ha emeletes házban laksz, használd a lépcsőt lift helyett!
Tartózkodj minél többet a szabadban - legalább hétvégén - , sétálj nagyokat, szívj friss levegőt!

Minden napra egy tipp, jó tanács, hogy jól nézz ki a fürdőruhádban! Javaslom, nézd meg az előző és a következő bejegyzést is!
2014. május 10.
BioWell - Anikó



Megosztás a Facebook-on

Ha van kérdésed vagy véleményed, ne tartsd vissza magad!

Csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá.
Nem vagy bejelentkezve!

Üzenet: