Témakör: 30 NAPOS KIHÍVÁS

10. nap

105 guggolás és túljutunk a kihívás első harmadán!
Az első harmad összegzése, tapasztalatok és napi jó tanács

Gyorsan telnek a napok, úgy érzem, mintha tegnap kezdtük volna el a programot, viszont számos eredménye már most mutatkozik.

ÖSSZEGZÉS:

Ahogyan jeleztem is, minden tavaszt + 5 kg-val kezdek, melytől minden évben szeretnék mihamarabb megszabadulni. A + 5 kg "folyamatos megszerzésének" a téli hónapok mozgásszegény életmódja lehet az oka, ezért tavasszal mindenképp el kell kezdenem mozogni!
Gondolom sokan magukra ismernek, hasonló cipőben járnak, mint én, nekik üzenem: Ha nem teszel - legalább - minden tavasszal azért, hogy megszabadulj a súlyfeleslegedtől, az évek során mérhetetlen tempóban kezdenek szaporodni a plusz kilók, amitől már sokkal nehezebben válhatsz meg, sőt számos egészségi problémát is okozhat Neked! - magas vérnyomás, ízületi problémák,emésztési zavarok, keringési rendellenességek stb.

Tapasztalataim a 10. napon:

Állóképességem érezhetően javult, energikusabb vagyok, az izomlázam múlóban van. Az emésztésem rendben van, az anyagcsere megfelelő, sőt egy kissé felgyorsult, melynek eredménye a kezdeti 64 kg-os testsúlyomhoz 10 nap alatt -2 kg, azaz, 62 kg-ot mutat a mérleg! :-) Még - 3 kg és a mérleg már nem 6-ossal kezdődő testsúlyt fog mérni :-)

Mit tettem ezért?

- Minden nap nagyjából ugyanabban az időben végzem a gyakorlatsort, a bemelegítéssel és a nyújtással mindössze 15 percet vett eddig igénybe
- A pihenőnapokon sem lógatom a lábam, ha tehetem sétálok egy nagyot, vagy kerti munkát végzek
- Minden nap iszom egy remek turmixot, amit Te is elkészíthetsz pl. narancsból - almából - répából - banánból vagy ezek kombinációjából, mert ezek a természetes összetevők egész évben rendelkezésünkre állnak.
- Időnként - húzósabb napokon - extra adag C vitamint szedek
- Gondoskodom a megfelelő folyadékbevitelről, mely főként tiszta víz - tisztított vagy Szentkirályi mentes ásványvíz - az étkezések előtt pedig a Fogyást segítő teakeverékből iszom 1 dl-t

Tippek lúgosító fogyáshoz... hogy jól nézz ki a fürdőruhádban

7. Kombináld megfelelően a táplálékaid!

Nem mindegy, hogy mit mivel fogyasztasz, még akkor sem, ha egészséges ételeket eszel.

A legfontosabb szabályok:

- a gyümölcsöket mindig önmagában fogyaszd
- ne fogyassz egyszerre fehérjét és szénhidrátot
- a legjobb kombinációk: zöldség-fehérje, zöldség-olajok, zöldség-szénhidrátok

Minden napra egy tipp, jó tanács, hogy jól nézz ki a fürdőruhádban! Javaslom, nézd meg az előző és a következő bejegyzést is!
2014. május 07.
BioWell - Anikó

Megosztás a Facebook-on

Ha van kérdésed vagy véleményed, ne tartsd vissza magad!

Csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá.
Nem vagy bejelentkezve!

Üzenet: