helló: kihstring(3) "kih"

30 NAPOS KIHÍVÁS

28. nap

A program utolsó pihenőnapjához érkeztünk. Pihenőnap, vasárnap ráadásul Gyermeknap is! Töltsd hasznosan ezt a napot is!

27. nap

Nincs megállás - 230 guggolás!

26. nap

Közeledünk a program végéhez, ma mindössze 5 guggolással emeljük a gyakorlatsort.

25. nap

Ismét fussunk neki a mai adagnak, ami maaaaaa mááááár 220 guggolás!!!

24. nap

Ahogyan tegnap ígértem Neked... ha megcsinálod a 190 guggolást, ma pihenőnap lesz! És tessék!

23. nap

A fogyókúra célja, fontossága és jelentősége - olyan megközelítésben, ahogyan még nem olvastad

22. nap

Megy ez, mint a karikacsapás! 185 guggolás? A tegnapi 180-hoz képest már semmi!

21. nap

Beléptünk a program utolsó harmadába és már nem vagyunk távol a céltól... a 250 guggolástól. Gondoltátok volna az elején?

20. nap

Legyen a nyugodt pihenés is fontos része az egészséges életednek, mert a pihenés fontos!

19. nap

Tudjuk, hogy a stresszel ma már együtt kell élnünk, mert szinte elkerülhetetlen. De akkor hogyan birkózzunk meg vele?

18. nap

A mozgáson és a helyes táplálkozáson kívül mire lehet még szükséged ahhoz, hogy egészséges legyél?

17. nap

Sport, mozgás, helyes táplálkozás, életmódváltás, fogyókúra... mivel folytatjuk a sort?

16. nap

Tudod, hogy a táplálkozás és a mozgás fontos eleme az egészséges életnek! A mozgás után mire kell figyelned a táplálkozásban?

15. nap

Érezd a tested, add meg amire szüksége van, mert megérdemli! Ha pedig alább magadra ismersz, változtass a vásárlási szokásaidon!

14. nap

Ha a guggolás már megy... de fogyni is szeretnél...

13. nap

Ma ugyan munkanap van, viszont ennek ellenére sem hagyhatjuk ki a mai adag guggolást!

12. nap

Elérkeztünk a 3. megérdemelt pihenőnaphoz. A Te napod vajon hogyan telt?

11. nap

11. napon 110 guggolás! Ez azért már valami!

10. nap

105 guggolás és túljutunk a kihívás első harmadán! Az első harmad összegzése, tapasztalatok és napi jó tanács

9. nap

Egy szép kerek számhoz érkeztünk, ma a kezdeti 50 guggolás dupláját, vagyis 100-at kell guggolni! Remélem már tudod, hogy képes vagy rá!

8. nap

Újra fellélegezhetsz és regenerálódhatsz... egy kicsit, töltsd hasznosan a pihenőnapot!

7. nap

Elérkeztünk a 7. naphoz... tapasztalatok és a mai napi jó tanács

6. nap

Érzed, hogy az állóképességed javult? Ugye már nem is olyan megerőltető a gyakorlatsor elvégzése!

4. nap

PHENŐNAP

5. nap

A pihenőnap után jöhet a 30 napos kihívás folytatása!

3. nap

Izomlázad van? Ne felejtsd el, hogy azoknak is van izomlázuk, akik gyakrabban tornáznak!

2. nap

Ha az első napi 50 guggolás után a kezdeti izomlázad már megvan, itt az ideje, hogy rádolgozz!

1. NAP

Hogyan végezd a szabályos guggolást és egyéb információk azoknak, akik először vesznek részt a programban

30 NAPOS KIHÍVÁS - alakformáló fogyókúra kezdőknek is!

Egy alakformáló (fogyó)kúra minden NŐ számára kihívás! Vegyél részt a 30 napos programban, a végére csodálkozni fogsz, hogy mire vagy képes!

Frissítő zöldturmix - ebédre vagy helyett...

Nem kell feltétlenül a levesnek minden nap melegnek lennie, sőt klasszikus levesnek sem. Íme egy egészséges alternatíva

Egészséges napindító reggeli

Zabkása fahéjjal, szegfűszeggel, mazsolával, aszalt gyümölcsökkel, magokkal

Fogyókúrás víz

Fogyni szeretnél? Lassú az anyagcseréd? Szereted az almát? ... és a fahéjat? Igen! Igen! Igen!

Zöld - sárga - piros!

Nem a jelzőlámpák színeit soroltam! Ilyen színű koktélokat készítettem mindössze 10 perc alatt! Hogyan? Íme a recept: